»

Nov 24

Primer Congreso Nacional de Jóvenes Investigadores en Estadística: Diseño de Experimentos y Bioestadística, November 24th-26th 2010, Toledo (Spain)

This event will join young statisticians that work on optimum experimental designs and biostatistics at the campus of Toledo, of the University of Castilla-La Mancha. The meeting will take place at the new school of architecture and plenary talks will be given by a selected group of reference researchers in statistics. (detailed information)